Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Marketing stratégia

Hogyan mérhető a marketinges teljesítménye? Bizony meg tudjuk mondani, hogy a marketing mely része mennyi profitot termel és az milyen költséggel! Mutatjuk!

2022/09/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mérhető a marketinges teljesítménye? Igen! Mutatjuk, hogyan!

Hogyan mérhető a marketinges teljesítménye? Bizony meg tudjuk mondani, hogy a marketing mely része mennyi profitot termel és az milyen költséggel! Mutatjuk, hogyan!
Alapvető marketing taktikák egészségügyi szervezeteknek

2022/08/15 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

9 marketingtaktika egészségügyi szervezeteknek

Az egészségügyben nem mindig olyan egyszerű csatlakozni a legújabb marketingtrendekhez, mint más területeken. A szigorú egészségügyi szabályozások mellett (amelyek...
Infláció: Így éld túl a marketinggel

2022/08/01 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Marketing az inflációban – Így vészeld át (és maradj sikeres)

Az infláció súlyát mind a kisebb, mind pedig a nagyobb cégek megérzik előbb vagy utóbb. Szóval mi a teendő, a pénzügyi jövő bizonytalannak tűnik? Mit tehet céged annak...
Ingerszavak a sikeres marketingért - Így fogd meg ügyfeleid

2022/07/25 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ügyfélszerző szavak a marketingedben

Ha szeretnéd a legtöbbet kihozni marketinges befektetéseidből, akkor nagyon gondosan kell megválogatnod, hogy milyen szavakat használsz ehhez. Egyes ingerszavak sokkal meggyőzőbbek és hatásosabbak, mint...
PPC hirdetés taktikák az eredményességért

2022/07/04 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Bevált PPC taktikák a látványos sikerekért

Egyre több cég ébred rá, hogy mennyire fontosak is a PPC (pay-per-click) kampányok marketingcéljaik eléréséhez. A PPC-re fordított összegek mértéke egyre csak nő, ennek...
Egészségügyi fogyasztók: Milyen generációkról beszélhetünk?

2022/04/11 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az egészségügyi fogyasztók kezelése marketingesként

Régen egyszerűbben zajlott az egészségügyek intézése. Az orvos közölte a páciensével, hogy mi a teendő, a beteg pedig, ha szüksége volt rá, felkereste a legközelebbi...
Hogyan találd ki fogászati klinikád nevét? Ebben segítünk!

2022/04/04 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Hogyan találd ki fogászati klinikád nevét? Ebben segítünk!

Egy új fogászati klinika kialakítása óriási vállalkozás, ami több tucat kisebb feladatból áll. Az egyik apróságnak tűnő, mégis döntő...
Új fogászatot nyitottál? Így kezdj bele a páciensszerzésbe

2022/02/21 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így szerezz pácienseket újonnan nyílt fogászati rendelődnek

Új vállalkozást indítani valahol sosem egyszerű feladat, és ez alól a fogászati rendelők sem jelentenek kivételt. Az egészségügyre általánosan vonatkozó heves...
Marketing stratégia

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!