SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

SEO, keresőoptimalizálás

 

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol! 
Keresőoptimalizálás immáron 15 éve
A keresőoptimalizálás már régóta motorja, legeredményesebb elme onéine marketing tanácsadási szolgáltatásainknak. Még akkor kezdtünk el foglalkozni a SEO-val, amikor még nem csak a Google volt az egyetlen keresőmotor. Annak idején, a 2000-es évek elején, közepén még könnyű volt bármire a találati lista elejére kerülni, a keresőmotorok algoritmusait megérteni, és kihasználni nem volt nehéz. 

 

Keresőoptimalizálás magunknak

Az, hogy ez a weblap szinte minden marketing kifejezésfe az elsők között jön a találati listában egy olyan know-how eredménye, melyet hosszú évek óta építünk, de minden nap frissítünk, mivel kísérletezünk, olvasunk és tanulunk. Az, hogy mind a SEO mind a keresőoptimalizálás szóra az első 10 között találsz ránk, egyértelműen mutatja ennek eredményességét. 

 

Keresőoptimalizálás ügyfeleinknek

Sokszor mosolygok azon, amikor a keresőoptimalizáló cégek azzal védekeznek, mikro megkérdezem, Ti, miért nem vagytok semmire az első tíz között, hogy ők ügyfeleikre koncentrálnak, ott érnek el SEO eredményeket. Nem mindegy azonban, milyen nehéz kifejezésekre, szavakra értsz el azonban első helyezést. Amennyiben megkeresel bennünket, és szeretnéd, hogy a keresőoptimalizálás segítségével lendítsük fel online marketing kommunikációdat, mutatok jó pár eredményt, mely sok milliós találati listából az első. 

 

Keresőoptimalizálás oktatás és a SEO szakemberek

Rengeteg olyan keresőoptimalizáló cég, vállalkozás működik, aki annak idején nálam tanulta a SEO alapjait, akár az egyetemen, akár gyakornokként cégünknél, esetleg alkalmazottként, kiugorva saját vállalkozást alapított. Kedvenc példám, hogy az egyik tanítványom, egy 3 éves főiskola, majd 2 hónap, nálunk eltöltött gyakornoki munka után, SEO guruként hirdette magát a LinkedInen. Az önbizalom jó dolog, sok sikert kívánok neki! A vicceseb inkább az ebben, hogy valóban többet ért a keresőoptimalizáláshoz, mint a legtöbb, magát SEO szakembernek tituláló vállalkozó.

 

Keresőoptimalizálás cikkek

Nos, és elértünk ennek a rovatnak a valódi céljához: keresőoptimalizálással kapcsolatos cikkeket, híreket találtok itt. Milyen cikkek ezek? A folyamat elején külföldi irodalmakból inspirálódunk, vagy egy-egy felmerült SEO probléma vagy eredmény alapján indul el egy kutatás. A kutatás eredményeit a gyakorlatba ültetjük, leteszteljük, majd amikor már biztosan tudjuk, mi az igazság, cikként publikáljuk őket. Így születtek az alábbi, keresőoptimalizálás, SEO cikkeink is. 
 

egészségügyi online marketing ügynökség

2024/12/26 - Novák Anna

Hogyan érheted el, hogy az egészségügyi SEO-val kiemelkedj a versenytársak közül?

Az egészségügyi SEO (keresőoptimalizálás) alapvető fontosságú, ha azt szeretnéd, hogy az egészségügyi szolgáltatásaid könnyen megtalálhatóak legyenek az...
parazita seo

2024/12/18 - Novák Anna

Mi az a parazita SEO és miért utálja a Google?

A digitális marketing világában mindig akadnak kreatív, de nem éppen etikus stratégiák, amelyek megpróbálják kijátszani a szabályokat. Az egyik ilyen módszer a...
Mitől lesz egy webhely SEO-barát? Mi kel a keresőoptimalizált honlapkészítéshez:?

2024/12/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mitől lesz egy webhely SEO-barát?

Tudjátok mivel lehet őrületbe kergetni engem? Amikor megkérdezek egy KKV marketingesét/tulajdonosát, milyen weboldalt szeretne, és azzal kezdi: „Legyen olyan, mint az Apple.com…. Az annyira letisztult,...
egyszerű SEO tippek

2024/12/16 - Novák Anna

7 egyszerű SEO tipp, amikkel könnyedén előrébb kerülhetsz

Ha szeretnéd növelni weboldalad forgalmát, kulcsszerepet játszik a keresőmotorok találati listáján való előrelépés. Ez nemcsak technikai kérdés, hanem a megfelelő...
Esettanulmány, mely megmutatja, mennyibe kerül a keresőoptimalizálás és azt is, megérie-e, mikor térül meg. Számokkal, gyakorlati páldán keresztül mi SEO ára.

2024/12/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mennyibe kerül a SEO, megéri a keresőoptimalizálás?

Esettanulmány, mely megmutatja, mennyibe kerül a keresőoptimalizálás és azt is, megéri-e, mikor térül meg. Számokkal, gyakorlati páldán keresztül mutatjuk!
SEO szakértő

2024/12/09 - Novák Anna

Mit csinál egy SEO szakértő?

Az online világban a keresőmotorok olyan kapuk, amelyek átvezetnek minket a rengeteg információhoz. De hogyan érik el egyes weboldalak, hogy a találati listák első oldalán szerepeljenek? Itt jön...
Google Ads vagy SEO? Melyiket érdemes használni 2025-ben?

2024/12/04 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Google Ads vagy SEO? Melyiket érdemes használni 2025-ben?

Sok SEO ügynökség szerint a Google Ads pénzkidobás. Azok szerint, akik nem értenek a keresőoptimalizáláshoz, a SEO halott. Mi az igazság 2025-ben?  
Kattintásmentes keresések – Mi lesz a SEO-val?

2024/11/22 - Máté Balázs, SEO tanácsadó

Kattintásmentes keresések – Mi lesz a SEO-val?

Nagyon sok keresés nem kattintásban végződik. De mi lesz így a SEO-val? Van még értelme a keresőoptimalizálásnak? Mit tehet a SEO szakember ez ellen?
SEO, keresőoptimalizálás

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!