Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Marketing stratégia

Növelnéd ügyfeleid hűségét? 5 módszer, ami beválik

2023/01/30 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

5 módszer az ügyfelek bizalmának és hűségének kiépítésére

Az ügyfelek bizalma és lojalitása elengedhetetlen a sikeres vállalkozás felépítéséhez. És bár ez nyilvánvalónak tűnhet, nehéz a meglévő ügyfelek...
2023 legjobb online egészségügyi marketing taktikái

2023/01/16 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezek lesznek 2023 legjobb online egészségügyi marketing taktikái

Ahogy a marketing világa változik és alkalmazkodik az új technológiákhoz, ezt a példát kell kövesse a fogyasztók megcélzása is. Különösen fontos ez az...
webáruház tulajdonságok

2022/12/28 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A webáruházak 15 legfontosabb tulajdonsága

Országos, és olykor nemzetközi ügyfélkörük miatt a webáruházakra óriási verseny jellemző, ami az előző évek során a járványhelyzetnek köszönhetően...
Marketing stratégia készítés egyedileg, cégre szabottan

2022/10/24 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Marketing stratégia készítés – Minden, amit tudnod kell

A marketingstratégia magába foglalja, hogy hogyan kommunikálja egy cég az értékajánlatát ügyfelei számára. Ahelyett, hogy a különböző kampányok konkrét...
A pácienskör bővítése 2023-ban - egészségügyi marketing tippek

2022/09/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A pácienskör bővítése 2023-ban – I. rész

2022-ben minden orvosnak meg kell barátkoznia a ténnyel, hogy az emberek többsége online csatornákon keresztül keres magának egészségügyi szolgáltatókat. Az online...
Hogyan lesz egy fogászatnak több, jól fizető páciense? Mi kell ahhoz, hogy összetettebb kezeléseket adjon el egy fogorvos? Gyakorlati példák, marketing.

2022/09/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így szerezz új pácienseket fogászati praxisod számára

Hogyan lesz egy fogászatnak több, jól fizető páciense? Mi kell ahhoz, hogy összetettebb kezeléseket adjon el egy fogorvos? Mutatjuk!
építőipari marketing

2022/09/21 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

5 tipp egy építőipari cég hatékony marketingjéhez

Ha egy építőipari cég marketingjéhez szükséges titkok, képességek és SEO folyamatok mind felsorolhatók lennének egy könnyedén követhető listában, akkor minden...
2023 legfontosabb egészségügyi marketing trendjei

2022/09/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

2023 legfontosabb egészségügyi marketing trendjei

Mely marketing trendek azok, melyekre 2023-ban az egészségügyi szolgáltatóknak, orvosoknak, klinikáknak rendelőknek figyelniük kell. Mutatjuk! 
Marketing stratégia

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!