Hatékony honlapüzemeltetéssel kapcsolatos hírek, cikkek, információk.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Hatékony honlapüzemeltetés

Miért és hogyan szerezz online véleményeket márkád számára?

2018/06/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért és hogyan szerezz online véleményeket márkád számára?

Az online vélemények azok a visszajelzések, amelyeket az ügyfelek egy márka vagy cég szolgáltatásaival vagy termékeivel kapcsolatban írnak valamilyen olyan online felületre, amely...
Miért csökkent webhelyed forgalma (és hogyan orvosold ezt)

2018/06/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért csökkent webhelyed forgalma (és hogyan orvosold ezt)?

Folyamatosan csökken weboldalad látogatottsága, de nem tudod az okát? Bizony ez előfordul. Lehet Google büntetés, keresőoptimalizálás hiba, Facebook algoritmus változás, és még...
Az AMP legnagyobb hibája és annak áthidalása

2018/06/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az AMP legnagyobb hibája és annak áthidalása

Az AMP (Accelerated Mobile Pages, azaz gyorsított mobiloldalak) egy online kezdeményezés az online mobilos tartalmak gyorsabb megjelenítése céljából. A gyorsabb mobiloldalak jobb...
Így zárd ki a spam forgalmat a Google Analytics statisztikáiból

2018/06/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így zárd ki a spam forgalmat a Google Analytics statisztikáiból

Azt gondolod, weboldalad forgalma szuper, pedig lehet, csak a spam áldozata vagy. Láss tisztán, szűrd ki a szemetet a Google Analytics statisztikáiból, lépésről, lépésre mutatjuk, hogyan! Ezt a...
Így optimalizáld webhelyedet mobilos helyi keresésekre

2018/05/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így optimalizáld webhelyedet mobilos helyi keresésekre

Ha a mobilról indított keresésekről van szó – ami az okostelefonok elterjedésével napi szintű tevékenységgé vált – akkor nem hanyagolhatjuk el a helyi keresés...
Az online marketingtől nem több látogatót várunk, hanem több vásárlót, konverziót. A honlapkészítés, a keresőoptimalizálás, az AdWords hirdetések célja sem a látogatók szerzése, hanem a nagyobb bevétel generálása. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

2018/05/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Jobban konvertáló webhelyet szeretnél magadnak? Ezeket kell átgondolnod!

Az online marketingtől nem több látogatót várunk, hanem több vásárlót, konverziót. A honlapkészítés, a keresőoptimalizálás, az AdWords hirdetések...
Hogyan lehetsz te is híres blogger? Mutatjuk!

2018/04/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lehetsz te is híres blogger? Mutatjuk!

A blogírás mára már nem számít sem újdonságnak, sem pedig átmeneti trendnek. Bárki kipróbálhatja magát az internet határokat nem ismerő színpadán,...
A legfontosabb AdWords kampányok egy szálloda vagy étterem számára. Hogyan használd hatékonyan a Google AdWords rendszerét a turizmus és vendéglátás marketing területén. Éttermi és szálloda marketing területén eltöltött 10 éves tapasztalataink alapján.

2018/03/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Fizetett Google hirdetések hoteled, éttermed részére: Az AdWords

Melyek a legfontosabb AdWords kampányok egy szálloda vagy étterem számára? Hogyan használd hatékonyan a Google AdWords rendszerét a turizmus és vendéglátás marketing...
Hatékony honlapüzemeltetés

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!