Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

BMW-t webáruházból, avagy az online marketing egy új korszaka

2013/01/09 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Szerinted a te termékedet nem lehet webáruházban értékesíteni? A BMW másképp gondolja! Autót webáruházból!

  Sokszor hallom: "Az én termékemet képtelenség eladni weben, személyes kapcsolatok kellenek hozzá." Nos, a BMW egy merész, presztízsét is veszélyeztető...
Közösségi média stratégia 2013

2013/01/06 -

A közösségi média stratégia alapjai 2013-ban

A legtöbb marketingeshez hasonlóan már minden bizonnyal használod a közösségi médiát azért,  hogy elsősorban kapcsolatba lépj célközönségeddel és...
Alapkövetelmények egy jó honlappal szemben

2013/01/06 - Máté Balázs,, online marketing tanácsadó

Alapkövetelmények egy honlappal szemben

Mi az amit egy honlapnak mindenképpen tudnia kell ahhoz, hogy bármennyi pénzt is érdemes legyen rákölteni? Keresőoptimalizálás, jó designú honlap, jó marketing szövegek? Mi a...
Facebook nyereményjáték

2013/01/06 -

Facebook nyereményjátékok szabályos lebonyolítása

Az utóbbi cirka 1 évben láthatóan megszaporodtak a Facebookos nyereményjátékok a közösségi hálón. Annyira sok van belőlük, hogy a felhasználók...
Hogyan ismerd fel a kamu Facebook profilt, az avatart, hogyan védekezz ellene, és hogyan használd az online marketing során. Máté Balázs online marketing tanácsadó szakcikke.

2013/01/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Facebook AVATAR azaz a kamu vagy fake profil

Hogyan ismerd fel a kamu avagy a "fake" Facebook profilt, az avatart? Hogyan védekezz ellene, és hogyan használd az online marketing során? Máté Balázs online marketing tanácsadó...
Mindenkinek hoz üzletet az Internet? Üzletkötés az interneten akár akkor is, ha nem hiszed!

2013/01/05 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Szeretnél több ügyfelet?

Temetkezési vállalkozó, építőipari kivitelező és sorolhatnám, hány szakmától hallottam már, hogy az ő iparágukban lehetetlen az internetes üzletkötés. Te is...
Közösségi média marketing hatékonyság mérés

2012/12/30 -

Mennyire hatékony a közösségi média, hogyan mérhető az eredményessége?

Akit még nem, vagy csak alig érintett meg a marketing alkalmazása a közösségi médiákban, azoknak sajnos rossz hírünk van. Le vannak maradva! Már 2010 elején megrendezték...
Mennyibe kerül ma egy honlap?. A drágább jobb? Az olcsó honlap is ugyanannyira megfelel a célnak? Megéri-e befektetni egy honlapba? Máté Balázs marketing tanácsadó válaszol.

2012/12/04 -

Honlapkészítés, de mennyiből? Mennyit érdemes ma költeni egy honlapra?

Mennyibe kerül ma egy honlap? Vagy inkább úgy fogalmaznám meg a kérdést, mennyit szabad rá költeni? Miért drágább a drágább? Többet tud, vagy csak megkérik az...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!