Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

A Facebookon kezdődött az egész, aztán elterjedt az egész Internetre. 2017 nagy boomja volt, 2018-ban már elengedhetetlen a hotel online marketingben a szállodai chat bot. De mit tud egy jó robot, milyet érdemes választani? Elemzésünk következik!

2018/05/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Szállodai chatbot – milyet válasszak?

A Facebookon kezdődött az egész, aztán elterjedt az egész Internetre. 2017 nagy boomja volt, 2018-ban már elengedhetetlen a hotel online marketingben a szállodai chat bot. De mit tud egy jó robot, milyet...
Már rég tudtuk, hogy eljön: a Google márciusban bejelentette, a mobile first azaz a mibile nézet az első a rengsorolásban elkezdődött. Alapvető követelményt támaszt ez a webhely tulajdonosok felé és megváltoztatta a keresőoptimalizálás alapjait is. Mutatj

2018/05/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Megérkezett a Google mobil-első indexelése

Már rég tudtuk, hogy eljön: a Google márciusban bejelentette, a mobile first azaz a mibile nézet az első a rengsorolásban elkezdődött. Alapvető követelményt támaszt ez a webhely tulajdonosok...
Mi alapján válassz magadnak honlapkészítő, webdesign céget?

2018/05/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi alapján válassz magadnak webdesign céget?

A honlapkészítés olyannak tűnik, mint a foci: mindenki ért hozzá. 1998 óta fogalkozom online marketinggel, mégis mind a mai napig a legnehezebb feladat a jó honlapkészítő cég...
Az online marketing területén ma minden forr: hatalmas változtatás a Google algoritmusában, mely megrengeti a SEO alapjait is talán. Csökkenő elérések a Facebookon, melynek köszönhetően talán a közösségi média marketing is talaját veszti. Hovatovább egés

2018/05/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egészségügyi online marketing tanácsok 2018-ra

Az online marketing területén ma minden forr: hatalmas változtatás a Google algoritmusában, mely megrengeti a SEO alapjait is talán. Csökkenő elérések a Facebookon, melynek köszönhetően...
Az online marketingtől nem több látogatót várunk, hanem több vásárlót, konverziót. A honlapkészítés, a keresőoptimalizálás, az AdWords hirdetések célja sem a látogatók szerzése, hanem a nagyobb bevétel generálása. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

2018/05/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Jobban konvertáló webhelyet szeretnél magadnak? Ezeket kell átgondolnod!

Az online marketingtől nem több látogatót várunk, hanem több vásárlót, konverziót. A honlapkészítés, a keresőoptimalizálás, az AdWords hirdetések...
Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a legfontosabb feladatunk. Sokszor nehéz dolgunk van. De segítenek a jó bevált ötletek, a nagyoktól. Mutatjuk ezeket!

2018/05/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A világ legsikeresebb reklámszlogenjeinek titkai

Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a legfontosabb feladatunk. Sokszor...
Tényleg bármit el lehet adni a szexszel? A szex és az online marketing kapcsolata

2018/04/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Tényleg bármit el lehet adni a szexszel?

Szex és az online marketing? Hogyan használd ki online kommunikációd során az emberi ösztönöket, melyek még mai modern, kulturált világunkban is fontos alapját képezik a...
A Google megerősítette: márciusban frissült a rangsoroló algoritmus, keresőoptimalizálás 2018

2018/04/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Google megerősítette: márciusban frissült a rangsoroló algoritmus

Sokan sokat dolgoztak azon, hogy weboldaluk előrébb kerüljön a Google találati listáján. 2018 márciusától azonban hatalmas visszaesést tapasztalhattak a Google-ből érkező forgalomban....

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!